T-annesi Oğlum bugun 4, ay aşıları oldu çok huysuz ve aşırı ağlıyor 2,5 ml caprol verdim kaç saate bir ve kaç ml vermem gerekiyor ateşi çıkmadı bu arada çok şükür ama aşırı huysuz