Nuracar kalıba yağ sürdükten sonra biraz da un sepeleyip,,fazlalığını dökün onun her yerine gelsin kalıbın un,,dolapta kalıbı 5 dk bekletiyorum hiç yapmısmiyo hatta sicakken bile kalıptan cikiyo kalıbında öyle marka kalıp fln değil bimden almıştım 😂bu dediğimi kesin deyin ise yarayacak inanın bana😂😂