-yldz benim bebeğim de 1,5 aylık bazen inanılmaz gaz sancısı çekiyor dün akşam o zorlu zamanlardan biriydi mesela aç diye emmeye zorladım ki aşırı emmek istiyor aranıyordu aynı zamanda şiddetli de sancısı vardı memeyi verince daha çok ağladı almadı zorladım aldı bu sefer de mememde ağladı içini çeke çeke aktif rahat ve mutlu bi emzirme sağlayamadığım için uyutmaya çalıştık derin olmayan uykuya daldı biraz uyudu bu sürede sancısı da hafiflemişti uykusu da hafiften açılmaya başlayınca tekrar verdim ve aldı. Tavsiyem sancının şiddetli olduğu zamanlarda aransa dahi vermeyin çünkü çok aç bile olsa ememeyecek önce uykuya geçmesini sağlayıp sancısı biraz dindikten sonra deneyin aç olduğu için sancısı da hafiflediğinde direkt alıyor.