Selam anneler, bebem 5 ay 2 günlük tam dedik atak bitti rahatlarız daha beter oldu uykuları. Emzirip kucakta sallayarak uyutuyorum normalde ona da alışmıştı hatta hemen kendini bayıyodu uykuya dalıyodu. Gündüz de 30 dklık uyku döngüleri var ne gzl onları kendi uzatmaya başlamıştı. Ama şu 1 haftadır aynı şeylerle uyutmak istediğimde aşırı direniyor istemiyor hemen uyanıyor anlamadm noldu. Nolucak bu halimiz, uyku gerilemesini şimdi mi yaşıyoruz fikri olan var mıdır, teşekkürler 🌸