Meryembudak doğumdan beri ilk hafta hariç sllepy kullanıyorum, gayet memnundum ama 3 numaraya geçtikten sonra geceleri arasıra sızdırma başladı, 6 aylık olduk şu an 4 kullanıyorum yine arada sızdırıyor, arada prima kullanıyorum o da sızdırıyor ben çözemedim