Nltka benim Oğlum da 3 yaşında, ve sürekli aynı dinlemek istediği şarkı,yada şarkılar. Okumasını istediği hikaye, veya kendine ait yada ablasına ait izlemek istedigi video var .. bu gelişim bilgilendirme yerinde yazıyordu israrla aynı şarkıyı ister,aynı kitabı dinlemek ister diye. Bence normal ama yine de bilmiyorum tabi 🤗