Selam kızlar ya kafama takmiyim takmiyim diyorum ama olmuyor dün arkadaşım geldi oğlumu en son 3 aylıkken görmüştü şuan 6 ay 20 günlük zayıflamış 3 aylıkken daha kiloluydu dedi oysaki üstüne 2 katı kilo aldı şuan 8 kilo 70 cm bugün de amcası gördü oda zayıf sanki yaptı bilmiyorum ya doktorumuz kilosu iyi dedi ama 5 aylıkken de 8 kiloydu 1 ay da hiç kilo almamış 20 gün önce gitmiştim şuan aldımı bilmiyorum ek gıdaya geçtik tadımları bitirmek üzereyiz yeni şeyler tattırıken de tattığı besinlerden öğün hazılıyorum yemek istemiyor oynuya oynuya 1 saatte yediriyorum emmesi güzel çok şükür ama neden kilo almıyo bana da zayıf geliyor kilo aldıran birşey biliyormusunuz nasıl kilo alımını hızlandırabilirim 😞