Bebeğim 3 buçuk aylık 1 hafta önce kuru öksürük, burun tıkanıklığı vardı doktor tavsiyesi sonrası hava makinası ile cortair ve ventolin verdik yine iyi gelmedi antibiyotik Azitro verdi şuan burun tıkanıklığı geçti fakat balgamlı öksürük var. Rahatlatamadı hırıl hırıl balgam sesi geliyor. Ne yapmam gerek antibiyotik yarın son. Başına gelen var mı yardımcı olurmusunuz