Son haftalarda nadiren yapıyordu ama emiyordu en azından. Bu hafta hep kavga ediyor ilk birkaç dk emiyor sonra kavga etmeye ağlamaya başlıyor asıl alması gereken kısımı emmiyor. Sinirlerim bozuldu emzik kullanıyorum ondan mı oldu sağıp biberonla versem daha çok onun istediği olacak hızlı süt içmek istiyor ama kilo almaz diyede korkuyorum. Bu geçici mi niye böyle oluyor nasıl toparlarım ayakta vs deniyorum. Sütüm azaldı gibi zaten ne yapacağım bilmiyorum