Esra_22 hayir baslamayin. Bebegin kilo alimi az ve sut yetmior olsaydi doktorunuz soylerdi. Neden kendinize ve sutunuze guvenmiyorsunuz ki? Hep toplum baskisi insani bu hale sokuyor. Anne sutu sifadir. Ne kdr mama alirsa o kdr mahrum kalacak. Asla mama dusmani degiliz ama ins hicbir bebege gerek kalmaz. Sosyal medya vs yetersiz hissettirerek mama alimini arttirma derdinde lutfen aldanmayin. Sutunuze guvenin.