Colahusu Anne sütüyle besleniyoruz iki gündür her beslenme sonrası kusuyor anında kusuyor birde😐 neden böyle oluyor ki doğru düzgün kusan bir bebekte değil
busrasimay___ Colahusu soğuk almış olabilir mi? Sırtına havlu vs koyun ya da çok emdiği için fazla emdiği sütü de kusarak geri atabilir
Aslierkan Colahusu 16 günlüğüz bizde öyleyiz. Meme+mama şeklinde gidiyoruz malesef. Beni emince çok kusuyor ama mamayı kusmuyor. Kussa bile az kusuyor mamayı. Salı günü doktora gidicez bakalım ne çıkıcak altından 😞
KUTAY61 Colahusu süt utunleri tuketmeyin bir kac gun gozlemleyin bebeginizi sut urunleri.dokunuyor olabilir yumurta kaşar genelde kusturuyor bebekleri
Colahusu busrasimay___ bi beş dk tek duruyor memede hatta doymuyor sanıyorum bilmiyoruö içtiğinide geri cıkarıyor zaten. Üşüttü mü bilmiyorum sürekli sıcak tutuyorum ama bilemedim şimdi
Colahusu Aslierkan umarım iyi bişey cıkar canım bizde salı gidicez. Ben anne sütüyle besledim hep ama bi ara zorunlu kaldım mama verdim mama içince ne kustı ne de gaz cıkardı anne sütüyle öyle bi gazlanıyor ki anlatamam bi ara acaba benim sütüm yaramıyor mu diye düşündüm
Colahusu KUTAY61 yumurta yedim ama haşlanma olarak değil galiba kızartılmış öneriliyor emziren annelere. Onun dışında süt ürünleri peyniri bile az yiyorum yogurt falanda normalde tüketmem
Bayrakzeyneb Benim kızım doğduğundan beri yedikten sonra çıkarıyor devamlı şimdi 5 aylık biraz azalma oldu kusmasında. Defalarca doktora gittim kilo aldığı sürece reflü demiyoruz dediler takip önerdiler 6 ay civarı geçer diyerek. Çok sıkıntılı bir durum 😢
Colahusu Bayrakzeyneb evet gerçekten benim kızım normalde de öyle fazla bi kilosu yok bu kusma olayı cıkınca iyice zayıflicak diye korkuyorum 😦
Tuba_ece Colahusu 2 gündür yaşadığınız şeyi biz 2 aydır yaşıyoruz :( çok zor . Nedenini hiç bilmiyorum. Doyup doymamasından çok endişeleniyorum ben de ama kilo alıyor ve çiş sayısını kontrol ediyorum. Çökelik gibi olandan da çıkarıyor sıvı olarak da . Ben de burda bekliyim.