Mrvll kararlı olursanjz vermezsiniz emin olun .. Burda dalga geçenlerde olmuştu ama hiç önemli değil ben 3 yaşında açtım Televizyonu. Yine acmazdim ama her gittiğim yerde kapattığm, kapatmalarıni istediğim için emindim ki patavatsız birisi açacaktı, dedim evde tanissin önce. .. kendi videolarını izlerdi, normal müzik uygulamasından istediğini açar, ve görüntülü konuşma yapardk. İnanın TV olmadan da çok güzel şarkılar hareketler herşeyi öğreniyorlar 😊