Kızlar dört beş gundur kızım bı asileşti bı isyanlarda oyun oynuyoruz sen oynama diye ittiriyor tamam oynamıyorum diyorum niye oynamiyosun diye ağlıyor artık o kadar yoruldum ki oturdum ağladım hüngür hüngür bugün dışarı çıkıyoruz cikmiycam diye ağlıyor eve gidelim tamam diyorum hayır diyip ağlıyor ya nolur akıl verin kendime gelemedim dört beş gündür kafayı yiyeceğim 27 aylık kızım 😭