Esrakeremakif Bebeğim 1 yaşında hala aynıyız,hatta artık gündüzleri tekken hiçbir şey yapamamayı bırak,çocuğun dağıttığı şeyleri toplamak bile imkansızlaşıyor.En baştan beri eşimle dönüşümlü halletmeye çalışıyoruz.O çocuğa bakıyor ben yapıyorum,ya da ben bakıyorum o yapıyor.Genel olarak da bir çok işi akşamları yemekten sonra veya hafta sonları halletmeye çalışıyorum.
Ama hiçbir işe yetişmeye çalışmıyorum.Kalan kalıyor.Umrumda değil.Ailemden,bebeğimden zaman çalıp eve tamamen odaklanamam.Her şey olması gerektiği kadar.Bugünler geri gelmeyecek.Zaman çok hızlı geçiyor.Birkaç aylıkken zaman geçmiyor gibi gelirken,geçen gün 1.yaş gününü kutladık.
O yüzden fazlası için zorlamayın kendinizi..