Minikkusunannesi-1 Kızım 31 aylık olmak üzere bgn bezini çıkardım tekrar ama tuvalete yapmak istemiyorum diyo oturakta istemiyor 2 bucuk yaşında herseyin farkında konuşması falan çok güzel hazır mı değil acaba bu saate kadar dayandım bez bağlamak da istemiyorum
Cagnimanne Minikkusunannesi-1 oyun oynayarak yaptırın bay bay yaptırın vs böyle bisey duymuştum ben ise yarıyor mus bizde bırakma zamanı gelince böyle yapacağım
Ahimess07 Minikkusunannesi-1 bende zorlamıştım ama doktor 48 aya kadar normal her şey zorlamaya gerek yok dedi benim kızım da 2020 Haziran doğumlu oturmuyor ısrar edince korktum diyor yaza doğru tekrar denicem korkutmayın biraz zaman geçsin önceden hazırlık yapın kitap vs okuyun bununla ilgili konuşun bence daha iyi olur :)
Kuzularinanasi Minikkusunannesi-1 artik zamani gelmis geciyor bile.birden bitakmafan once anlatip konusup once aklina sokun bez bitakma fikrini.ve gercekten hazirsaniz tam kararli bi sekilde baslayin.bikac kez altina kaviracaktir kazalar olacaktir asla kizip bagirmayin.klozet aparati veya klozet almaniz isinizi kolaylastirir.ben kizimda tam 2 yasina girmisti 1haftada haftada halletmistik.tabi her cocuk farklidir.ama max 2 3 haftada ogrenicek duzene girecektir.kolay gelsin👌
Caglarass Minikkusunannesi-1 Olmayınca olmuyor sanırım. Bende de aynısının konuşmayan versiyonundan var 😂 Tamam tamam deyip kalkiyo 2 dakika sonra bakıyorum pantolon ıslak. 2 kere deneyip başarısız olduk hazır olmasını bekliyoruz küçük beyimin 😊
Minikkusunannesi-1 Cagnimanne hiç oturtamadım ki sifonu çekiyoruz bay bay yapıyoruz ama oturmak istemiyor
GizemYe 29 yaşına geldim hala 24 aydan sonrasını hesaplamaya çalışıyorum. 2 buçuk yaş denilse olmuyor mu 😅
Minikkusunannesi-1 GizemYe bak zorlanmayın diye ikisini birden yazdım 😀😀 bir ay bile gelişimde çok farkettiği için ay olarak yazmak istedim 😀
Minikkusunannesi-1 Ahimess07 benim kızımda haziran 2020 doğumlu o zaman bende vazgeçiyorum şuan itibariyle 😀 boşu boşuna kendi kendime sinir yapıyorum sabahtan beri kızıma yansıtmamak için
Minikkusunannesi-1 Kuzularinanasi herşeyi aldım adaptör lazımlık vs yazın bir kaç kez denedik o zamanda hiç söylemedi oturutmak istediğimde oturmadı şmdi tekrar denemek istedim yine aynısını yapıyor 5-6 kez üstüne yaptı çişini ara ara heo sordum gel oturalm oturmadı hep altına nası yapıcam bilmiyorum
Kuzularinanasi Minikkusunannesi-1 once anlatmaniz lazim.bak kizim buyudun artik bez bitti almicaz sen de bizim gibi tuvalete yapacaksin diye.her yaptiginda sticker yapistitmayi deneyin mesela hosuna gider.once kafada oturtup sonra isleme gecin.
Balkizinannesitugce 28 aylık benimkide geçen ilk.defa çıplak.oturdu klozetine iki saniye sonra kalkıp.olduuu tmm deyip sifona basıp.baybay yapıyor asla.istemiyor çişini yapmak napcaz bilmiyorum