gocebebirbayan Asel041 tam da elimde var kızım hiç giymedi. Küçük geliyor annem almıştı ama satmama ne der bilemedim şimdi. Yoksa çok güzel bir elbise. Tam düğünde gitmelik 😐
Aselinannesii6 Asel041 bende var kızım 1 yaş doğum gününde giymişti ama 18 aylıkkende oluyordu ilgilenirseniz resim atarım
MamieOA Asel041 elimde sade ve cok guzel lc wakkikiden almisti tulu sade renkli bi elbise isterseniz foto atabilirim
Beren-2020 https://www.hizliresim.com/tc7x5c8 19 aylıkken kızım giymişti sökük kısımları var ama dikilebilir
defmommy Asel041 rica ederim benden alın diye değil ama kısın bende giydirmiştim üstüne pelus mont ile aklınızda bulunsun 🌸