26 aylik oğlumda kendi yaşıtı veya kendinden küçüklere vurma huyu var . Şöyle istediği şeyi alamazsa, yapamazsa vuruyor bugün parkta mesela kendinden küçük çocuk kaymadi kaydiraktan sıra ona gelmediği için vurdu bu durumdan çok rahatsız oluyorm ,önceden daha coktu ama tamamen bırakmış değil. Acaba ne zaman geçer bu ? Kendini ifade edemediği için mi yapıyor