AsminLina0411 Kızlar 2 aylık bebeğinizi kaç saat arayla ne kadar besliyorsunuz.Sütmü mamamı alıyor bebişiniz
Birkullanici AsminLina0411 benimki anne sütü alıyor ,hiç saat tutmuyorum bitek gece saate baktığım için biliyorum ne zaman yatırırsam yatırayım 4-6-8 böyle emmeye kalkar
Imau AsminLina0411 anne sütü alıyor sadece tam 2aylık sayılmaz 50 günlüğüz. Gün içinde hiç saat tutmuyorum zaten sürekli emmek istiyor mak 2 3 saat Ama gece yatmadan önce çok çok emerse 3 4 saatte anca uyanır. 1 buçuk 5 buçuk 7 buçuk kesin Ama gündüzleri bilemiyorum bi düzenimiz yok
Byzmdn Anne sütü alıyor en geç 3 saati gecirmiyorum 2 saatte bir baen 2 buçuk ama gece uykusunda uyandirmiuorum artik iki saatte bir kendisi acikiuor uyanıyor zaten tabi 3 saati hiç geçirmiuorum bebisimde geçirmiuor
Cakies Benim anne sütü mama karışık gidiyoruz hiç icim rahat değil. Fırsat buldukça hala emziriyorum. Meme reddi başlıyor gibi ilk gelen cuk cuk sütü içiyor. Son süte gelince bırakıyor. Biberon u doktorumuz azaltın dedi günde 6 veriyorduk 4 e düşürdük arada idrari koyu oluyor bir kere turuncumsu geldi. Sütüm artsın diye yiyip içiyorum sürekli 🫠
Gozdedmr Cakies aynısını bnde yasıyorum İlk emmeye basladıgında yogun sutu emıyor sonra azalınca emmıyor mecbur mama verıyorum ardından cunku doymuyor
Canselben Gündüz bir buçuk saatte bir iki saatte bir acıkır, geceye yaklaşınca daha çok emer bir saate falan düşer, gece bir kere 3-4 saat arası uyur sonrası 2 saatte bir kalkar emer
Emirmete Gozdedmr benimde öyle meme reddi yaşıyorum memede çıklığı basıyor o yüzden kalkıp mama yapıyorum
Cakies Emirmete memeyi görünce sabahları uyanıkken Ağu aguuuuu aguu diye dil döküyor gözümün içine bakıp kafayı geri itiyor 😅 idrari pembe gelmesin de az kilo alsa sorun olmaz dedi doktor elimden geleni yapıyorum simdilik😔
Slakyz Bizim çok uykumuz yoktur. Anne sütü alıyor.gazlı çok gazlı bir bebek saat başı kalkıyor. Geceleri 2saat uzun uykusu oluyor iki kez sonra yine saat başı kalkıyor. Gündüz uykuları çok kısa zaten 20-40dk.