Bizde 3 aylığız gerçekten çok zorlandık bir hafta beslenmedi en sonunda yatış yapıldı 2 gün hastanede kaldık serum hava tedavisi verildi evdede hava vermeye devam ediyorum 15 günü bulur dedi doktorumuz iyileşmesi hala öksürüğü devam ediyor hepimize geçmiş olsun