E-K herkese gore degisir bu.nasip bi de.bizde 2 yasina gelince memden kesince 2.yi hemen istemistim ama olmadi nasip 6 sene sonraymis .simdi aralarinda 6 yas var.ve gercekten cok severek bakiyor kardesine.kiskanclik vs bi skntimiz yok.yaslari yakin olunca saniyorum ki cevremden gordugum cok skntili geciyor.tabi bu kiskanclik olayi aslinda aileye bagli.2 cocugu da esit sekilde ilginizi verirseniz ,buyugu buyudun sen artik diyip tek basina birakmazsaniz onun ihtiyaclarini ilgisini aynen devam ettirirseniz kardesi oldu diye hicbiseyin degismedgini gosterirseniz aralarinda kiskanclik cekisme olmayacaktir.bi de suan 20 aylik demissiniz.oncelikle wc egitimi de halledip sonra dusunun derim .