Merhaba hanimlar. Kizim 11 aylikken biyerlerden tutunup kalkip 10 15 adim kadar dusmeden gidebiliyordu. Yasina girdikten sonra yine kendi kendine kalkiyor ama ellerini birakmaya korkuyor. Ayaklarinin ustune bastirdigim zaman hemen inmeye calisiyor.
13 aylik olduk durum ayni. Bu tarz bir sey yasayan oldu mu önerilerinizi bekliyorum. Kendi haline mi birakmaliyim yoksa destekleyip uzerine mi gitmeliyim. Bu arada yurume doneminde korkacak bir düşüş yasamadi hep tedbirli ve guvenli bi ortamda yuruttuk.