18_kuzey Bugün kan değerleri sonucu çıktı,lym 55,6 çıktı pztsi doktorla sonuçlar hakkında konuscaz,var mı bu değerde çıkan ?
Sincappp Merhaba bizde de böyle bir sorun var yarın bizde doktora gideceğiz ama size ne dediler merak ettim yazmak istedim.
Demet_k Sincappp meraba sizde baktırdınuzmı sorun teşkil ediyordu bu değer. Daha önce biizm de çıkmıştı doktor önemli değil demişti
Sincappp Demet_k hayır öyle büyük bir sorun teşkil etmedi degerlerimizde çok şükür sadece kan değerlerinin birinde 13 iken 12 mıymış ne bir aylık kullanım için kan ilacı verdi o kadar.