[silindi] yok maalesef geçmedi eşim çalıştığı için bugün gidemedik yarın doktora gidicez inşallah kızarıklık azaldı bi doktora resmini gösterdik alerji de olabilir zonaya da benziyo bi göstersinler doktoa demiş inşallah köyü bişey değildir diye dua ediyorum