Selam kızlar diger hesabim tekefon degiskligi yüzünden hesabim gitti simdi 1 buçuk yaşında bebeğim var ve Bi süpriz oldu test yaptım çıktı daha kontrole gitmedim sorum şu olcak birinci doğumunda normal yaptım şey diyorlar çarşafla sık karnını diye ben yapmadım şuan karnım yumuşak yani alt karnım çıkıyor çok of bide kilom var kilolu hamile kaldım bu doğumumuda normal düşünüyorum sonrasında sıksam karnımı ise yarar mı 1. De sıkmadım da 🤔