Aysgl_clk12 Kızlar yardım edin lütfen 6:30 aylık olupta mama ve meme içmeyen var mı ek gıda ile geçirmeye çalışıyorum günü oda zorla isteyerek yemiyor aç olduğundan zorla veriyorum doktora götürüyorum hiçbir şey demiyor olabilir böyle aylarda diyor ama geçmiyor
121 Aysgl_clk12 beslenme reddi olabilir mi bizde yaşadık sonra düzeldi 4 buçuk aylıkken yaşadım bende
121 Aysgl_clk12 ben uyuduğunda besledim o dönemde, kendi uyanıkken çok az besleniyordu çünkü. Sonra kendi kendine geçti
Aysgl_clk12 121 bende öyle yapıyorum gözü açıkken asla kabul etmiyor biberonu geçer mi acaba 7aylık olacağız tam neden böyle oluyor ki çok çaresizim doktora götürdüm birşey anlamadı
121 Aysgl_clk12 farklı bir çocuk doktoruna götürebilirsiniz gözlemleyin hiç düzelme yaşamazsanız götürün ben götürmemiştim
Aysgl_clk12 121 çocuk hastanesine götürdüm bana ağrı kesici şurup yazmış supravit ile düzelmiyor asla meme emmiyor biberon emmiyor şırınga ile ağlaya ağlaya besleniyor yutmuyor mecbur ağlayınca yutuyor:(
121 Aysgl_clk12 bence direk farklı bir hastaneye doktora gidin bende öyle değildi ondan çok yorum yapamıyorum inanın yanlış bilgi vermek istemem sadece ben beslenme reddi yaşadığımda uyuduğu zaman yedirdim
Aysgl_clk12 121 yok bugün özel hastaneye götürdüm kan idrsr tahlili aldı bakalım en son uykunun içinde 30 cc zorla içirdim hastaneye gittik saat 1 de geldik dedim kaç saat oldu en azından 30 içmesi lazım yaptım içmedi gene tahlil sonuçlarını bekliyorum