hanifeayla15 benimkide şuan 5 inci hafta atağında. Sürekli emziriyorum , odada gezdiriyorum, ve ayakta sallıyorum emzikle. Susuyor uyuyor o zaman . Sık sık da altını acıyorum ağladığında. Seviyo susuyo . Ama genelde ayakta sallama ve emzirme ile anlatıyorum. Ayak istemezse kucakta gezdiriyorum pışpişlayarak .