Minikcivcivim 9ay17günlük bebeğimin burnu şarıl şarıl akıyor. Tıkalı değil öksürük yok ateş yok sadece burun akıntısı var. Ne önerirsiniz ilerlememesi için hastalığın ıhlamur yaptım ama sevmediği için çok içmedi başka neler yapabilirim? Hemen doktora götürmeli miyim ilaçla mı tedavi olmalı yoksa kendi kendine geçer mi? Bilemedim tecrübelilerden fikir bekliyorum. (Bu arada annem doktora götürme ilaç verecekler çocuğu ilaçlara alıştırma ıhlamur içir geçer 1/2güne diyor) Siz ne diyorsunuz???
Mirayserap Geçmiş olsun canım bizde 10 ayligiz 10 gun önce aynı dediklerini yaşadık günde 5 6 defa serum fizyoloji le aldim içerdeki mukusu bazen bu ezcanelerde satılan serumu şırınga ile verdim bir burundan videolari internette mevcut sırtına vurdum bir kaç keree kaka ile mukusu atmasını sagliyormus bizdede oksuruk ateş yoktu uyku uyuyamiyordu bazen uykudan uyandırıp çektim burnunu bir haftada gecti sukur sadece burun akintisi ise evde halledebilirsin
Minikcivcivim Mirayserap teşekkür ederim evet bu sabahki kakası mukusluydu kendisi atıyor sanırım alttanda. Bir hafta sürüyor mu ya çokmuş 🙄🙄