Taliskobaby tek önerim kendi kendinizi motive etmeniz 😀 ben dışarı çıkınca modum düşmesin eve pişman gelmeyeyim diye elimden geldiğince dikkat ediyorum. Mesela bugün bebekle dışarı çıkarken kazak kot bebek çantası ve makyajsızdım(bebeğimi öpüyorum bulaşmasın diye). Akşam bebeğimi babasına bıraktım, giydim mini eteği yaptım kombini, bi maskara bi ruj, aman Allahım nasıl da havalı bir anne oldum 😀😀❤️ modaya uymak şart değil, zamansız parçalar tarzınıza sevdiklerinize göre içinize sinen şeyler giyince geliyor gerisi :)