zeytinim_20 elbise etek dışında kıyafetin rengin cinsiyeti olmaz ki. Aynı takımı ben de kullanıyorum. Kızımın dolabı daha çok erkek reyonlarındaki kıyafetlerle dolu hatta kız reyonları o kadar süslü şıkır şıkır ki, pembe sevmeyen bir anne olarak sade şeyler bulmak çok zor direkt önce erkek bölümüne bakıyorum 😂