ben hem spinal hem epidural ikisini aynı anda oldum. spınalde belden asagın felc gıbı oluyor. epiduralde uyusma yok ama acı hıssetmıyorsun. bıde hastaneden cıkana kadar belınde mınık ıgne kalıyor kendıne agrı kesıcı verebılıyosun cok konforlu. amelıyatta belden uyusturdular cıkıncada epıdural taktılar. hastaneden cıkana kadar en ufak agrı cekmedım mukemmeldi😍