Olimbonii gittim ama bana çocuk doktoruna gidin niye hafta sonunu beklediniz dedi nasıl doktor bu anlamadım ağzını bile açamadı çocugun öksürük varmı dedi sadece yok dedim kulağına le zor baktı kulağındaki kir annesi dedi antibiyotik yazdı eczane dedi bunu kullanmayın veriyim ama bekleyin dedi pazartesiyi çocuga yazık antibiyotik için küçük dedi yani içiremicem uyuyor huzursuzluğu yok ağlamıyo bende anlamadım ateşte yok belkide kirse bu temizletmeye giderim kbb ilk başta bi baktırıyım enfeksiyonmu diye valla kafam çok karıştı pzartesiyi iple çekiyorum bugün sildim temizledim akşama kadarda bi akıntı herhangi bişi olmadı bakalım sabah ne olucak 😭