Minikerkegim Kullananız var mı kızlar hamilelik öncesi almıştım hamile oldugumu öğrenince kullanamadım. Şimdi bebeğim üç aylık kullanmak istiyorum güzel sonuçlar alanınız var mı aranızda? Ne sıklıkta yapıyorsunuz bir de bir yerde duymuştum tüyleri tıraş bıçağıyla değilde makinesiyle almak gerekiyormuş doğru mu 🌚
melisdevrim Minikerkegim ben kullanıyorum faydasını gördüm . Yalnız ben ağdaya gidiyorum onu bırakmak istemedim o yüzden ağdadan 10 gün sonra (kökler gözükmeye başlayınca)7 günde bir yapıyorum kol altı bitti sayılır bikini üst bölge bitti sayılır bikini alt kısmına yapamıyorum 😁😁
Besteee Minikerkegim ven hamilelik öncesi kullandım bacaklar tamameb bitmişti ama tekrar çıkmaya basladı bebeğim 3 aylık tekrar baslamayı düşünüyorum hem makina hem traş hepsi olur yapacağın bölgenin temiz olması gerekiyor
Kelebek_16 Minikerkegim braun var bende ben düzenli kullanmadım, etkisini görmedim, açıkçası başlığı açınca, memnuniyetsizlik mesajları okurum sanmıştım, şaşırdım
Minikerkegim melisdevrim peki tüylerde azalma oldu mu ? Bi de neden ağdaya gidiyorsunuz ki ağdada daha cok seyrelir tüyler lazerin göremeyeceği türde çıkar
melisdevrim Minikerkegim evet çok fazla azaldı ben diğer rutinleri kullanmayı tercih etmiyorum ağda öyle çok fazla inceltmiyor jilet ve türevleri tahriş yapıyor bide tercih etmiyorum ben onları
Besteee Minikerkegim hamilelikte pek çıkmadı son 1-2 aydır çıkıyor 1 sene oldu tam bırakalı bitse bile arada düZenli uapmak gerekiyor bacak tamamen bitmişti benim şimdi tekrar uyandılar kızım benimde 3 aylık bir iki haftaya baslıcam
Minikerkegim Kelebek_16 ben de bir senedir aldım daha kullanmadım almadan önce cok araştırmıştım olumlu sonuç alan çok kişiye istinaden aldım. Şimdi düzenli yapıp bende aynı sonuçları almayı umuyorum. 😃
Besteee Minikerkegim hayır eskisi gibi değil zaten bir iki seans yapsam tekrar bitecek memnunum yani :)
Minikerkegim Besteee cok teşekkür ederim memnuniyetinizi duyduğuma sevindim umarım bende de öyle olur 😊
Minikerkegim melisdevrim peki tüyler çok çıkmadan mı yapıyordunuz tekrar cok soru sordum ama size de 🤷🏼♀️
melisdevrim Minikerkegim aynen çıkmadan yapıyorum mesala o gün ağdaya gittim 5 gün sonra atış yapıyorum sonra bi 1 hafta sonra yapıyorum kafama göre düzensiz yaptım ben hep o konuma da bile azalma oldu . Estağfurullah sorun tabi