ZmrNsa09 amın Amin insaAllah 🌸 canım evvela oraya giderken yanımda müfettişler oturuyor benim sürüşüme bakacaklar modunda gitme sakin . Sadece araba sürmeye odakli bi şekilde git , ozaman sinyalini de unutmuyorsun parklarida hatasiz yapıyorsun. Kırmızı ışıkta gecme ve sinyal vermemeyi hiç affetmiyolar . Direkt arabaya biner binmez hazirliklarini yap sinyalleri unutma diyolar zaten . Kırmızı ışıkta , park alanında vs kısacası durduktan sonra tekrar hareket etmeden önce vitesi 1 e almayı unutmamak gerekiyor . Birde park yaparken dubalara kaldirima çarpmamak için yavaş hareket edip ölçüyü tam tutturmak gerekiyor . Oralara çarptiğin an zaten indiriyorlar . Korkulacak birsey yok hiç düsünüldüğü gibi korkunç değil heyecanina yenik düşme yeter . Başarılar dilerim 😊