A2B4 Anneler herkese merhaba benim bebeğim7 buçuk aylık oldu hala ba,da,ma heceleri yok.baba,dede,mama gibi benim gibi bekleyen var mı?ya da geç babildayan bebeginiz oldu mu
Azraada58 A2B4 bugün yarın konusur kuzum sıkıntı yapma brnmde kızım 7 bucuk aylıkken baba dedi birden şimdi mama meme al anne kedim var de diyo
Azraada58 A2B4 yok yok yapma kendine zarar ne zaman hazır hissederse konusur ama sende destekle baba baba mama de agız hareketlerine bakarak oda cabalar hep konuş konusmak gercekten cok işe yarıyor