nesli_han12a Vegaferon kullanan veya hakkında bilgisi olan, kullanan artı ve eksi yönlerini gören var mı bugün sağlık ocağından verildi bize de kullanmadan önce sizlerin de bilgisini almak istiyorum😊
Sln nesli_han12a bize de verdiler ben kullanmadım paraben içeriyor ishal yapıyor yararından çok zararı var zaten iyi bişey olsa sağlık bakanlığı bedavaya dağıtmaz onu