eymenefe35 benim de bebeğim 2 aylık şusnda. Kontrole gittiğimizde sola destekli şekilde yatırın dedi doktorumuz hafif yamukluk olmuştu sağa daha çok döndürüyordu kafasını . Şimdi o yamukluk düzeldi ancak hep sağa ve sola yatırdık kusarsa diye, şimdi biraz arkaya doğru uzadı sanki kafamız moralim bozuldu benim de . Acaba düz kafa yastığı kullansam düzelir mi henüz erken mi yoksa