Asya77 ben şu an gebeyim 5 gün gecikmiştim test yaptigimda ve aninda kopkoyu bir çizgi çıktı. Diğer gebeliğimde de aynı şekilde 5 gün gecikmiştim onda silik bir çizgi vardı geç döllenme olmuştu. Doğumdan sonra ilk bir yıl gecikme, düzensizlik ve hiç regl olmama normal kabul ediliyor. Test de negatifse içiniz rahat olsun