Kızlar ben eskiden beri ,biraz çekingen utangaç bir insanım . Küçükken bir çoğumuzun olduğu gibi benim de ailem çok baskiladi ,ondan dolayı olduğunu düşünüyorum. Ama ben bu durumdan çok rahatsızlık duyuyorum. Mesela biriyle yada birileriyle konuşurken bir şey sorarken sesim kisiliyor . Ses tonum düşüyor. Ezik gibi duruyorum.ya biraz daha kendimden emin görünmek ve sesimin gür çıkmasını istiyorum. Var mı tavsiyeleriniz nasıl gelirstiririm bu yönümü .