Mavi_mom Bugün doktor kontrolümüz vardı ve doktorumuz 5 ayda ek gıdaya geçebileceğimizi söyledi. Şuan 3,5 dayız. Sizler ne zaman başladınız.
Olimbonii Mavi_mom Bizde 3 aylığız 4.ayimizda baslicaz doktorumuz öyle söyledi çünkü sadece mama ile besleniyor ve artik mamayida redediyor ama zorlada olsa mecbur yediriyorum o yuzden +4 aylik oldumu başlayabilirsin demisti