Dilruba_1 merhabalar, bende bebeğim 4 aylıkken doktorum bestirona başlattı. Kabızlık olmasın diye 1 damla şeklinde kullanmaya başladım bebeğim şuan 4 buçuk aylık 2 damla olarak devam ediyorum ancak yaklaşık 4-5 gündür kakasını yapamıyor ve gazını çıkartırken çok ağlıyor. Demir ilacından mı diye düşünüyorum doktora gideceğim. Sizde böyle bir sorun yaşadınız mı acaba