kubraege Evet benim kullandığım hakiki zeytinyağında bir sene bekletilen sarı kantaron otundan ama olduğunda rengi kırmızı renge dönüyor, başlarda hazır almıştık artık kayınvalidem kendisi yapıyor hazırları daha turuncumsu bir renk bizim kendi yaptığımızın daha iyi olduğunu düşünüyorum rengi daha koyu. Balıkesir’de çokça satılıyor.