Gunes789 ilk doğduğunda aventi vermiştim iki gün emdi çok büyük bir iştahla sonra sarılığı yükseldi, ebeler emzir bol bol emzik verme dediler, 3 hafta filan ara verdim şimdi de tutmam diyor, aventten hele nefret etti ağzına değdiği gibi öğürüyor, bende damaklı hem kauçuk hem normal aldım onları da iyi zamanında iki gevip atıyor, emmeyi mi beceremiyor acaba