hilalycee Buglem101022 aşının olduğu gün oldu ve saatlerce uyudu çok şükür ateş olmadı ama ben 2 saatte bir besliyordum baktım yemiyor 1 saatte bir uyurken besliyordum az az sık sık yapıyordum