Anime 16 günlük bir bebek için boşuna kaygilanmayin. Düşünsenize hangimiz annemizin kucağında rahat etmeyiz.
Şuanda o sadece sizi görüyor biliyor. Bence keyfini çıkarın. Zaten her bebek farklidir, kimisi memede asla uyumaz, kimisi memeyi çok sever.
Sizi özlüyor, yanınızda güven duyuyor, ondan bu kadar çok emmesi bir de.
Zaten zaman gectikce herşey rayına oturuyor. Ben aylarca yatak odasında yaşadım, akşam ne bı gezme TV bile izlemedim hiç.
Şimdi 11 aylık oldu, erkenden yatırıp disari da çıkıyorum, film de izliyorum.
Benden size tavsiye, çok kurallara takılıp burda olan söylenen herşeye takılmayın
Her bebek farklidir zamanla bebeğinizi tanıyınca kurallarını siz oluşturacaksiniz.☺️