ezgi0139 bebeğiniz daha küçük yol yakınken bir an önce bıraktırmayı deneyin çünkü bir bebeğe birkaç defa aynı şey tekrarlayınca siz de çok iyi biliyorsunuzdur ki hemen ona alışıyorlar. Ben kucakta uyutuyordum ayakta sallıyordum doğal olarak bunları bekliyorlar geceliğinde her uyandıkları zaman iyice uyanma sıklıkları da artıyor hem onlara zarar hem size.
4,5 aylıktan itibaren uyku eğitimleri başlıyor ama sanıldığı gibi ağlatarak değil ben bebeğime 5 aylıkken uyku eğitimi verdim şu an kendi kendine uyuyor.
Hem sallıyordum hem kucağımdaydı hem memede uyuyordu. Evet yine aralarda huysuzlukları oluyor tabii ki ama en azından giderek büyüdükçe her şey daha zorlaşıyor inanın. Çünkü bu sefer ayağa kalkmaya başlıyorlar ve siz onları gücünüzle yatırmaya çalışıyorsunuz şu an tam olarak bir ayağa kalkma girişiminde de olmadığı için bu ay da çok rahat edersiniz