Günaydın kızlar, gerçekten ruh sağlığım bozulcak bu emme olayı beni mahvetti artık. 1 yaşına girecek haftaya. gece doksan kere uyanıyor. uyumasını geçtim sürekli ağzında tutmak istiyor çekince ağlıyor sabaha kadar ağzında uyuyor gücüm kalmadı artık ne yapacağım nolur yardım edin
Eşim uyutmuyor ise gittiği için çözüm bana kaliyor ben de yapamıyorum bir kere denedim bütün gece az uyudu uykusuz kaldı meme olmadan. Gündüz hiç uyumamisti çığlık ağlama sonra geri vermiştim. Emzik tutmuyor bu arada.
Başka yolu yok mudur yoksa ben cidden akıl sağlığımi yitiricem kendimden korkuyorum
Çocuk doktoru 15 16. Ayı bekleyin dedi ne alakaysa büyüdükçe daha zor olmayacak mı söylüyor da yaşayan benim bir gün bile takatim kalmadı göğsümden soğudum nerdeyse. Sinirleniyorum kesip eline vermek istiyorum sonra üzülüyorum hiç iyi değilim 😭