Sevgili anneler merhaba. 6.5 aylık kızım var. Kakasını yaparken aşırı zorlanıyor. 3 - 4 günde bir yapıyor , önceden yapınca zorlanmıyordu ama son bir kaç kere aşırı zorlanıyor ve buna bağlı olarak ağlama krizine giriyor. Ben komposto içiyorum , kuru kayısı falan çok tüketiyorum hatta komposto suyundan içindeki kayısının yumuşak olanlarından minik minik ağzına koyuyorum bağırsaklarını yumuşatsın rahat kakasını yapsın diye ama hiç etki etmiyor. Ek gıda bile doğru düzgün vermiyorum. Bazen yoğurt veriyorum bazenfe minik çorba veriyorum. Ne yapacağını şaşırdım artık. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba yardımcı olabilir misiniz bana ?