Freedyaq Babybjörn veya muadilini kullanam var mı? Bebek içinde rahatça uyuyabilir mi önerileriniz nedir boynu sanki tam oturmuyor gibi
Bayancorek Freedyaq Mamma marka kullanıyorum çok memnunum. Uyuyorda üstünde, hatta 15 gün önce hastalandı yatınca nefes alamadığı için onda rahatça uyudu yavrum 1 hafta boyunca. 4 aylık olacak şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım elim ayağım oldu resmen. 🙏🏼
sadeturkvatandasi Freedyaq babybjörn kullandık 7 ay kadar iyiki almışım dediğim bir alet. Kızım çok seviyordu gittiğim yerlerede taşıyabiliyordum harika bir şey bence mutlaka alın. Kafası falanda gayet rahat ediyor kuşkunuz olmasın.
dumeka Freedyaq 10,5 aylık hala arada babybjörnde takılıyor oğlum. 6 aya kadar çok rahat uyuyordu içinde tam kavrıyordu hareketlendikten sonra ben pek yatırmadım.
Freedyaq Bayancorek bizde mamma kullanıyoruz ama boynu tam oturmuyor sanki havada kalıyor ağrır mı emin değilim
Freedyaq sadeturkvatandasi kafasının altında boyun kısmı tarafında boşluk oluyor ondan emin olamadım çok güzel rahat ediyorum ama yinede annelik güdüsü