Zeynep1903 Arenimo dogru dıyosun zaman öyle bir geçiyor ki dönüp baktıgımız da koca bi yasanmamıslık oluyor sanki. Amin cümlemizin evladına bizlere bacım 🌸
Arenimo Zeynep1903 kız biliyor musun bebeklik anları silindi sanki oğlumun çok garip🤔 halbuki neler neler yaşıyorsun ama hiç yaşanmamış gibi oluyor. Bu hayatın insana bahşettiği güzellik mi kötü mü bilemedim🙄
Zeynep1903 Arenimo bi yanı güzel bi yanı kötü tabi bence 🤭 bende aynıyım hamilelikte özellikle cok sıkıntı yasadım geriye dönüp baktıgımda koca bş sıfır sanki 😅