Papatya14 40 çıkarma ne oluyor ne gibi bir faydası var ben anlayabilmiş değilim anne banyo yapıyor evet ama bebekte ne gibi bir faydası var bilmiyorum bana çok saçma geliyo emdlcşxlxşd yani ben de gurbetteyim bebeğimin 40ı çıktığında yalnızdım kayınvalidem aradı dedi işte 40 fincan su ölç ısıt çocuğu o suyla yıka, yok onu yapamazsan 40 delikli süzgeç bul ondan su geçir çocuğu yıka yani dedim anne ne alaka çok saçma ne faydası var çocuğa. Diyo ki yapmazsan çocuğu 40 basar. Dedim tamam 40 basma ne bana açıkla anne dedim ne biliyim büyüklerimiz öyle der diyo wkdldldşd dedim anne Allah aşkına hurafe hepsi ben kendim olmuşum 40 çıkarma o dediklerini yapamam dedim ve hiç bi şey yapmadım çocuğumu da 40 falan (!) basmadı yani wmdlxpdşdşdd tabi geleneklerimize uyalım derseniz bilemiyorum ama 🌸